Regulamin korzystania z systemu rezerwacji internetowej

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z serwisu moj-bus.pl i odnosi się do stosunków pomiędzy Użytkownikiem a Firmą Przewozową VIKI bus S.Dziewulski T.Porębny sp. jawana i Operatorem Serwisu

§ 1

Zakres

  1. Regulamin określa warunki i zasady zakupu biletów autobusowych za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży biletów, w tym również warunki dokonywania płatności za bilety za pomocą kart kredytowych i przelewów elektronicznych.
  2. Operatorem Serwisu jest: Grzegorz Nakonieczny EdisonTeam, NIP 687-145-80-18, REGON 060385884, z siedzibą w Lipniak 32c, 20-050 Lublin. Operator serwisu świadczy na zlecenie VIKI bus S.Dziewulski T.Porębny sp. jawna, ul. Nowa 11, 21-070 Cyców, NIP: 713-27-89-146 (dalej Przewoźnik) usługi pośrednictwa w zakresie zakupu biletów na przewóz osób.
  3. Regulamin niniejszy stanowi porozumienie pomiędzy Przewoźnikiem i Operatorem Serwisu a Użytkownikami, w którym określone zostały zasady stanowiące prawne podstawy korzystania z serwisu, zobowiązujące Użytkowników do ich przestrzegania. Każdy Użytkownik zobowiązany jest, w chwili podjęcia czynności zmierzających do korzystania z serwisu, do przestrzegania niniejszego regulaminu.

§ 2

Definicje:

  1. Użytkownik - osoba korzystająca z serwisu w celu zakupu biletu w imieniu własnym i na swoją rzecz lub na rzecz innej osoby..
  2. Pasażer - osoba uprawniona do podróży na podstawie biletu elektronicznego, do której odnoszą się prawa i obowiązki wynikające z zakupu biletu.
  3. Przewoźnik - Wybrana przez Użytkownika firma przewozowa VIKI bus S.Dziewulski T.Porębny sp. jawna, ul. Nowa 11, 21-070 Cyców, NIP: 713-27-89-146 realizująca wybrane połączenia autobusowe, na podstawie stosownych zezwoleń zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa.
  4. Bilet - bilet elektroniczny z unikatowym numerem, będący wygenerowanym z serwisu dokumentem upoważniającym do odbycia podróży przez Pasażera, który stanowi dowód zawarcia umowy na przewóz między Pasażerem a Przewoźnikiem.
  5. Dokument tożsamości - dokument urzędowy ze zdjęciem za który uznaje się: dowód osobisty, paszport, kartę pobytu, legitymację szkolną lub prawo jazdy.
  6. Regulamin korzystania z internetowego serwisu sprzedaży biletów - niniejszy regulamin, zwany w dalszej treści Regulaminem, którego uprzednia akceptacja wymagana jest w celu dokonania zakupu biletu przez Internet.
  7. Regulamin Przewozów Przewoźnika - regulamin obowiązujący u danego Przewoźnika realizującego konkretny przewóz, na podstawie nabytego za pośrednictwem niniejszego serwisu biletu.
  8. Umowne Warunki Przewozu - warunki przewozu osób i ich rzeczy określane przez Przewoźnika w Regulaminie Przewozów Przewoźnika, dotyczące praw i obowiązków Pasażera oraz Przewoźnika, w szczególności: ważności biletu, możliwości dokonywania zmian terminu przewozu, rezygnacji z przewozu, warunków przewozu bagażu. Akceptacja Warunków Przewozu jest warunkiem dokonania zakupu biletu.

§ 3

Zakup biletu przez internetowy system sprzedaży - zasady i warunki

  1. Użytkownik serwisu wyraża zgodę na przesłanie e-mailem potwierdzenia zakupu biletu i linku do wydrukowania biletu.
  2. Użytkownik dokonuje wyboru trasy przewozu, terminu przewozu, Przewoźnika oraz ceny.
  3. Warunkiem pomyślnie przeprowadzonej transakcji zakupu biletu jest podanie danych wymaganych przez system, dokonanie zapłaty za bilet oraz uprzednia - przed dokonaniem zakupu - akceptacja Umownych Warunków Przewozu oraz niniejszego Regulaminu.
  4. W formularzu widocznym na stronie przed zakupem biletu, Użytkownik zobowiązany jest podać imię i nazwisko pasażera, numer telefonu oraz adres e-mail, na który przesłany zostanie bilet elektroniczny.
  5. Warunkiem dokonania zakupu biletu jest dostępność miejsc na dany przewóz w momencie zapłaty za bilet. Szczegółowe instrukcje dotyczące procedury zakupu oraz informacje o dostępności miejsc pojawiać się będą w trakcie dokonywania zakupu.
  6. Po naciśnięciu przycisku „kup bilet" Użytkownik za pośrednictwem stron transakcyjnych dokonuje płatności za wybrany bilet poprzez wybrany serwis płatności (np. PayU, DotPay, FDP).
  7. Od momentu otrzymania z systemu komunikatu o dostępności miejsca na dany przewóz Użytkownik ma 20 minut na skuteczne przeprowadzenie operacji zapłaty za bilet w wybrany przez siebie sposób. Po przekroczeniu tego czasu blokada wybranego miejsca na dany przewóz moze zostać usunięta - wskutek czego nie ma możliwości zakupienia biletu w danej sesji. By zakupić bilet należy w tym przypadku powtórzyć całą procedurę od początku.
  8. Za ewentualne skutki niedokonania zakupu, z przyczyn, o których mowa powyżej Operetor Serwisu, ani jakikolwiek inny podmiot nie ponoszą odpowiedzialności.
  9. Aby dokonać płatności za wybraną podróż należy posiadać odpowiednią kartę płatniczą lub konto z dostępem internetowym w odpowiednim banku oraz zabezpieczyć odpowiednią kwotę na obciążenie karty lub rachunku bankowego za zakupiony bilet.
  10. Zakup biletu nie zostanie dokonany w przypadku braku możliwości zablokowania odpowiedniej kwoty na karcie płatniczej lub braku wystarczających środków na koncie.
  11. Płatności dokonywane są przez systemy zapewniające bezpieczne realizowanie transakcji: DotPay.pl i PayU.pl, a w przypadku kart płatniczych przez FDP (www.polcard.pl).
  12. Skteczne dokonanie płatnoci jest potwierdzane przez odpowiednie informacje mailowe oraz poprzez przesłanie linku do wydrukowania biletu (na adres mailowy podany w formularzu).
  13. Po skutecznym dokonaniu płatności Użytkownik na posiadanym sprzęcie umożliwiającym wydruk formatu A4 - drukuje właściwy bilet.
  14. Pasażer, który podczas zakupu biletu wybrał dodatkową opcję "bilet SMS" nie musi drukować biletu w formie papierowej. Funkcję biletu pełni wówczas SMS, który otrzyma pasażer na podany w formularzu numer telefonu
  15. Wydrukowany bilet lub "bilet SMS" jest dokumentem potwierdzającym zawarcie umowy przewozu oraz upoważniającym do odbycia podróży.
  16. Prawidłowo wygenerowany bilet winien zawierać: nazwę Przewoźnika, unikatowy numer biletu, trasę i termin przewozu, imię i nazwisko pasażera, ilość biletów (osób uprawnionych do podróży) oraz jego wartość podaną w PLN.
  17. Bilet jest ważny na określony w nim dzień i kurs.
  18. Do przejazdu uprawniona jest osoba posiadająca ważny bilet, a kierowca ma prawo żądać okazania dokumentu tożsamości pozwalającego na weryfikację danych okaziciela biletu z danymi zapisanymi w bazie danych przewoźnika pod numerem unikatowym, o którym mowa powyżej.
  19. W przypadku gdy bilet jest zakupiony dla kilku osób, osoba, której nazwisko widnieje na bilecie wskazuje pozostałych pasażerów uprawnionych do przejazdu (zgodnie z liczbą wykupionych miejsc).
  20. W przypadku zakupu biletu ulgowego, gdy pasażer nie potrafi udokumentować prawa do podróży na podstawie takiego biletu, przejazd będzie możliwy po dopłaceniu kierowcy przed rozpoczęciem podróży różnicy między biletem normalnym a ulgowym.
  21. Nabywca biletu dokonujący zakupu uzyska potwierdzenie opłaty i link do wydrukowania biletu. Czas otrzymania potwierdzenia uzależniony jest od kanału płatności, czyli np. od banku w którym nabywca biletów ma konto lub w zależności od posiadanej karty kredytowej.

§ 4

Zasady promocji "5-ty bilet za 50% i 10-ty bilet za złotówkę"

  1. Promocja dotyczy tylko biletów zakupionych przez Internet za pomocą strony www.vikibus.pl i poprzez system www.moj-bus.pl oznaczonych odpowiednim komunikatem informującym o promocji
  2. Pasażer który kupi pięć biletów na jednej trasie, bilet na 5-ty kurs na tej trasie, będzie mógł kupić za 50% ceny, niezależnie od kierunku jazdy, o ile pięć biletów będzie kupionych w okresie maksymalnie 180 dni (pół roku). Natomiast bilet na 10-ty kurs na tej trasie, będzie mógł kupić za 1 zł, niezależnie od kierunku jazdy o ile kolejne 5 biletów będzie kupionych w okresie maksymalnie 180 kolejnych dni (kolejne pół roku), więc 10-ty bilet za 1 zł pasażer otrzyma tylko wówczas gdy wszystkie 10 biletów zostanie kupionych w okresie nie dłuższym niż 1 rok.
  3. Do puli biletów o których mowa w pkt.2 nie zalicza się biletów, które pasażer kupi w ramach innej promocji (promocje nie sumują się).
  4. Jeżeli Pasażer kupi kilka biletów podczas jednej transakcji na jednej trasie, do promocji zostanie zaliczony tylko jeden bilet.
  5. Jeżeli Pasażer kupi kilka biletów podczas jednej transakcji w jedną stronę i kilka biletów powrotnych, do promocji zostanie zaliczone dwa bilety (jeden bilet w jedną stronę i jeden powrotny).
  6. Bilety z różnych tras (tzn. między różnymi miastami) nie sumują się do promocji.
  7. By skorzystać z promocji Pasażer nie musi się logować (posiadać konta), musi tylko używać tego samego adresu e-mail przy każdym zakupie biletu. Przy przejściu do płatności, w przypadku biletów promocyjnych system automatycznie skoryguje cenę na niższą.
  8. Biletów promocyjnych za 50% i za 1 zł zakupionych w ramach promocji na konkretny kurs (data, godzina, kierunek, nazwisko) nie można przenosić na inne kursy lub na inną osobę.
  9. Przewoźnik zastrzega sobie prawo wycofania się z promocji w każdym czasie w całości lub na wybranych kursach.

§ 5

Pakiety biletów

  1. Pakiet biletów to określona przez przewoźnika pula biletów do wykorzystania na określonej trasie w określonym przedziale czasowym (przykładowo: 10 biletów do wykorzystania w ciągu miesiąca od ustalonej przez użytkownika serwisu daty). Pasażer płaci za pakiet biletów „z góry” otrzymując jednocześnie bilety w atrakcyjnych, promocyjnych cenach.
  2. Z pakietu biletów mogą korzystać tylko zarejestrowani i zalogowani w serwisie użytkownicy.
  3. Użytkownik kupując pakiet wskazuje pierwszy dzień od którego zacznie korzystać z pakietu. Pakiet będzie ważny przez określony przedział czasowy widoczny na ekranie przed zakupem.
  4. Po zakupie pakietu użytkownik otrzyma maila potwierdzającego zakup.
  5. Użytkownik, który ma na danej trasie wykupiony ważny pakiet, po wyszukaniu kursu obok przycisku „Kup bilet” zobaczy przycisk „Rezerwuj”, co oznacza, że może na danym kursie zarezerwować miejsce w ramach pakietu.
  6. Po rezerwacji użytkownik drukuje potwierdzenie, które widoczne jest na ekranie. Wydruk potwierdzenia jest również możliwy po zalogowaniu do serwisu poprzez przycisk „moje rezerwacje”.
  7. Wydrukowane potwierdzenie należy okazać kierowcy przed wejściem do autobusu.
  8. Pakiet można zwrócić w całości lub części. Użytkownik otrzyma zwrot wg zasad opisanych w niniejszym regulaminie dla wszystkich biletów zakupionych przez internet, przy czym ze względu na to, że bilety pakietowe są sprzedawane w bardzo atrakcyjnych, promocyjnych cenach, przed dokonaniem zwrotu, oprócz odstępnego zostanie odliczona również różnica (dla już wykorzystanych rezerwacji w ramach pakietu) jaką powinien zapłacić pasażer gdyby kupił bilety poza pakietem.

§ 6

Zmiany, zwroty i operacje dodatkowe dotyczące zakupionych biletów

  1. Istnieje możliwość zwrotu biletów nabytych poprzez internetowy serwis sprzedaży biletów.
  2. Warunkiem możliwości zwrotu biletu jest zgodność tej operacji z Umownymi Warunkami Przewozów Przewoźnika, z którym została zawarta Umowa w trakcie zakupu biletu, a zwrot następuje, w sposób zgodny z tym Regulaminem. Za zwroty pobierana jest opłata dodatkowa (odstępne). Czynności związane z realizacją uprawnień, o których mowa w niniejszym paragrafie są wykonywane poprzez zgłoszenie pisemne skierowane na adres e-mailowy przewoźnika: biuro.radom@vikibus.pl lub na adres: info@moj-bus.pl lub poprzez "link do zwrotu biletu" przesłany w mailu razem z linkiem do wydrukowania biletu.
  3. Przewoźnik zastrzega sobie prawo potrącenia 20% ceny biletu w przypadku rezygnacji z rezerwacji i zakupu dokonanego przez strony transakcyjne (odstępne o którym mowa powyżej). Potrącenie to jest wynikiem prowizji instytucji pośredniczących w zakupie biletów oraz pozostałych kosztów manipulacyjnych związanych z transakcją.
  4. Zwrot biletu zakupionego w ramach serwisu internetowego jest możliwy przy zgłoszeniu tego faktu najpóźniej na 12 godzin przed planowanym odjazdem.
  5. W przypadku zwrotu według zasad opisanych powyżej należność za zwrot z potrąceniem odstępnego odbędzie się tym samym kanałem którym klient dokonał zakupu biletów (bank lub karta kreydowa) w terminie nie dłuzszym niż 10 dni roboczych.
  6. Bilet może być zmieniony na inny termin. W tym celu należy zwrócić się bezpośrednio do przewoźnika telefonicznie: +48 500 042 900 . Zmiany terminu podróży w ten sposób można dokonać najpóźniej na 12 godzin przed odjazdem.

§ 7

Prawa i obowiązki Stron

  1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze stron transakcyjnych zgodnie z ich przeznaczeniem, obowiązującymi przepisami prawa oraz niniejszym Regulaminem.
  2. Wykorzystywanie serwisu do składania przez Użytkownika nieprawdziwych oświadczeń lub wprowadzanie nieprawdziwych danych jest niedozwolone.
  3. Zabronione jest posługiwanie się cudzymi środkami płatniczymi przy dokonywaniu płatności, jak również wykorzystywanie jakichkolwiek danych i informacji podlegających ochronie prawnej na zasadach określonych w stosownych przepisach.
  4. Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do przekazywania właściwym organom administracji państwowej informacji uzyskanych przy sprzedaży biletów w przypadku powzięcia podejrzenia, iż zaistniały okoliczności świadczące o wykorzystywaniu serwisu do działań o charakterze przestępczym (np. hacking i inne oszustwa)
  5. Operator Serwisu ma prawo odstąpić od Umowy w przypadku, gdy Użytkownik nie dostosuje się do postanowień niniejszego Regulaminu lub Umownych Warunków Przewozu Przewoźnika, a w szczególności w przypadku podania nieprawdziwych lub nieprawidłowych danych niezbędnych do zakupu biletu.

§ 8

Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Użytkownika jest Operator Serwisu.
  2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się przy zachowaniu postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej RODO oraz o przepisy powiązane.
  3. Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie są całkowicie dobrowolne. Wszelkie przekazane nam dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu, na jaki Użytkownik wyraził zgodę, tzn.w celu realizacji usługi przewozu przez wybranego Przewoźnika. W przypadku, gdy Użytkownik nie poda niezbędnych do realizacji zamówienia danych i nie wyrazi zgody na ich przetwarzanie, zrealizowanie usługi będzie niemożliwe.
  4. Administrator zapewnia bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień Użytkownika, wynikających z rozporządzenia RODO. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania lub żądania ich całkowitego usunięcia (o ile nie jest to sprzeczne z przepisami prawa) lub ograniczenia prawa przetwarzania swoich danych osobowych w każdym czasie. W tym celu neleży wysłać zgłoszenie na adres e-mailowy: info@moj-bus.pl z określeniem żądania wprowadzenia zmian lub usunięcia danych z ewidencji. Użytkownicy z zarejestrowanym kątem mogą po zalogowaniu skorzystać z funkcji usuwającej konto z systemu lub zgłosić takie żądanie mailowo na podany adres.
  5. Użytkownik ma prawo otrzymać dane go dotyczące w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Ma również prawo przesłać te dane innemu administratorowi, bez przeszkód ze strony Administratora (art. 20 ust. 1).
  6. Administrator może odmówić usunięcia danych Użytkownika wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy.
  7. Dla zrealizowania usługi przewozu konieczne jest podanie następujących danych:
    • nazwisko i imię,
    • adres e-mail,
    • numer telefonu kontaktowego,
  8. Wszelkie dane osobowe podawane podczas procesu rezerwacji i zamawiania biletu służą wyłącznie do zawarcia umowy na przejazd z wybranym Przewoźnikiem.
  9. Użytkownik rozumie i akceptuje fakt, że jego dane osobowe przekazywane będą w zakresie niezbędnym do realizowania rozliczeń za pośrednictwem serwisu oraz do Przewoźnika na linie którego Użytkownik zakupił bilet, a w przypadku wykupienia dodatkowej usługi "Bilet SMS" również do serwisu SMSAPI.
  10. Dane osobowe Użytkowników NIE będą przekazywane podmiotom trzecim w celach marketingowych.
  11. Podanie przez Użytkownika nieprawidłowych danych kontaktowych tj. telefonu i e-maila, powodujące brak możliwości skontaktowania się z Pasażerem lub Użytkownikiem serwisu, może skutkować wycofaniem transakcji z potrąceniem kosztów manipulacyjnych.

§ 7

Reklamacje i odpowiedzialność prawna

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące realizacji zakupu biletu przez internetowy serwis sprzedaży są przyjmowane w formie pisemnej na adres: biuro.radom@vikibus.pl . W składanej reklamacji winny się znaleźć wszystkie niezbędne informacje dotyczące transakcji lub biletu w zależności czego ta reklamacja dotyczy.
  2. W przypadku uzasadnionej Reklamacji należność za zwrot biletów nabytych za pomocą internetowego serwisu sprzedaży odbędzie się tym samym kanałem którym klient dokonał zakupu biletów.
  3. Akceptacja niniejszego Regulaminu stanowić będzie jednocześnie oświadczenie, że Użytkownik zapoznał się z treścią Regulaminu oraz Umownymi Warunkami Przewozów Przewoźnika. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia zakup biletu poprzez system.



Regulamin przewozów

REGULAMIN PRZEWOZÓW obowiązujący w Prywatnej Komunikacji ''VIKI''Sp.j.wprowadzony zgodnie z art.4 ustawy z dnia 15 listopada 1984r.Prawo przewozowe/t.:Dz.U. Z 2000 r. Nr 50, poz.601 z późn.zm/-przewozów pasażerów przez ''VIKI''Sp.j.odbywa się zgodnie z następującymi warunkami: pełny tekst dostępny w siedzibie spółki.

I.WARUNKI OGÓLNE

  1. Pasażer zawiera umowę przewozu poprzez nabycie biletu.
  2. Wsiadanie i wysiadanie z autobusu jest dozwolone wyłącznie w miejscach określonych w rozkładzie jazdy.
  3. Wszelkie reklamacje i uwagi należy kierować na adres '' VIKI'' Sp.j.21-070 Cyców ul. Nowa 11.
  4. W sytuacjach nagłych lub nieuwzględnionych w niniejszym regulaminie pasażerowie mogą kontaktować się z właścicielem pod nr tel.512-275-121.Cały tekst regulaminu dostępny w siedzibie Spółki.

II.BILETY

  1. Pasażer powinien sprawdzić prawidłowość wystawionego biletu.
  2. Pasażer może zarezerwować bilet za pośrednictwem rezerwacji telefonicznej i ma obowiązek zgłosić się do kierowcy na 10 min przed odjazdem inaczej rezerwacja wygasa.Przekazywanie biletu innym pasażerom jest zabronione
  3. Pasażer ma możliwość zakupu biletu on-line za pośrednictwem strony internetowej www.Vikibus.pl
  4. Pasażerowie winni zachować bilet do kontroli. Kontroli biletów oraz dokumentów uprawniających do przejazdów ulgowych dokonują kierowca oraz osoby uprawnione posiadajace identyfikator. W przypadku braku biletu pasażer zobowiązany jest pod rygorem usunięcia z pojazdu do nabycia biletu do miejsca docelowego jak również zostaje nałożona na niego opłata dodatkowa w kwocie: a. 200 zł – za przejazd bez odpowiedniego dokumentu przewozu b. 160 zł – za przejazd bez odpowiedniego bądź ważnego dokumentu uprawniającego do przejazdu bezpłatnego lub ulgowego.

III. ZWROT NALEŻNOŚCI ZA BILETY.

  1. W przypadku przedwczesnego odjazdu autobusu, odstąpienia przez podróżngo od umowy z powodu awarii autobusu, odwołania przejazdu lub braku wolnych miejsc , a także innych przyczyn uniemożliwiających wykonanie zaciągniętych przez '' VIKI'' zobowiązań wobec pasażera, pasażer posiadający ważny bilet otrzyma pełen zwrot należności za zakupiony bilet.

IV.BAGAŻ

  1. Bagaż oddany do luku bagażowego powinien być zapakowany w taki sposób, aby nie uległ w czasie przewozu uszkodzeniu lub zniszczeniu.
  2. Na pokład autobusu można wziąć jedynie bagaż podręczny.''VIKI''Sp.j. Zastrzega sobie prawo do odmowy przewozu bagażu o dużych rozmiarach. Zabroniony jest przewóz rzeczy niebezpiecznych i prawnie zabronionych .
  3. Rzeczy szczególnie cenne winny być przewożone wyłącznie jako bagaż podręczny.
  4. ''VIKI'' Sp.j. ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za bagaż, na który pasażer przedstawi kwit bagażowy.
  5. Przedmioty pozostawione w autobusie po zakończeniu podróży nie są objęte ochroną i odpowiedzialnością przewoźnika.

V.OBOWIĄZKI ''VIKI''Sp. j.

  1. Jeżeli przewoźnik z przyczyny niezależnej nie jest w stanie dowieźć pasażera do miejsca przeznaczenia własnymi autobusami, zapewnia przewóz zastępczy . '' VIKI''Sp. j. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z przyczyn niezależnych od przewoźnika .

VI.NARUSZENIE PORZĄDKU

  1. Zabronione jest palenie tytoniu, picie alkoholu w autobusach oraz przebywanie w nich osób znajdujących się pod wpływem alkoholu . Zabrania się wyrzucania z autobusów jakichkolwiek przedmiotów.
  2. Pasażerowie odpowiadają za szkody wyrządzone ''VIKI''Sp. j. i innym pasażerom . W razie wykrycia uszkodzenia bądź widocznego zanieczyszczenia autobusu pasażer zobowiązany jesr do zapłaty na rzecz przewoźnika kary umownej w wysykości 200 zł.

VII.ULGI HANDLOWE W KOMUNIKACJI KRAJOWEJ

  1. ''VIKI'' Sp. j. obok ulg przewidzianych w odpowiednich przepisach , udziela w komunikacji krajowej ulgi handlowej w wysokości 23%, cenny biletu brutto dla następujących pasażerów: a. młodzież ucząca się do 26 roku życia - na podstwie ważnej legitymacji szkolnej. b.studenci – na podstawie ważnej legitymacji studenckiej . c.seniorzy powyżej 60 roku życia – na podstawie dowolnego dokumentu stwierdzającego wiek.
  2. Prawo do uzyskania ulgi wskazanej w pkt 1. należy udokumentować kierowcy przy wsiadaniu do autobusu.

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU moj-bus.pl

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług naszego serwisu. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi.
Administratorem danych osobowych (w rozumieniu ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO) w odniesieniu do danych osobowych Użytkowników jest Grzegorz Nakonieczny EdisonTeam, Lipniak 32c, 20-050 Lublin, e-mail: info@moj-bus.pl Firma wpisana jest do Centralnej Ewidencji Działaności Gospodarcej CEIDG pod numerami NIP: 687-145-80-18, REGON: 060385884

  1. Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie są całkowicie dobrowolne. Wszelkie przekazane nam dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu, na jaki Użytkownik wyraził zgodę. W przypadku, gdy Użytkownik nie poda niezbędnych do realizacji zamówienia danych i nie wyrazi zgody na ich przetwarzanie, zrealizowanie zamówienia może być niemożliwe.
  2. Administrator zapewnia bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień Użytkowników, wynikających z rozporządzenia RODO. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania lub żądania ich całkowitego usunięcia (o ile nie jest to sprzeczne z przepisami prawa) lub ograniczenia prawa przetwarzania swoich danych osobowych - w tym celu proszę wysłać zgłoszenie na podany adres e-mail: info@moj-bus.pl z określeniem żądania wprowadzenia zmian lub usunięcia danych z ewidencji. ADMINISTRATOR może odmówić usunięcia danych Użytkownika wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli Użytkownik nie uregulował wszystkich należności wobec ADMINISTRATORA.
  3. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są w celu realizacji usługi pośrednictwa w sprzedaży biletów autokarowych opisanej w REGULAMINIE.
  4. Użytkownik nie będzie otrzymywał żadnych informacji marketingowych i handlowych.
  5. Zapewniamy, że nasza firma przestrzega polityki bezpieczeństwa danych osobowych.Dane osobowe są u nas bezpieczne i dokładamy wszelkich starań, aby poziom ten systematycznie był coraz wyższy.
  6. W celu realizacji usług świadczonych przez serwis dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane podmiotom trzecim tylko za zgodą Użytkownika w przypadkach opisanych w REGULAMINIE.
  7. Dla zrealizowania umowy i dostarczenia produktów konieczne jest podanie następujących danych osobowych pasażera: nazwisko i imię; adres e-mail wysyłki biletów; numer telefonu kontaktowego;
  8. Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) jeżeli ma zastrzeżenia do przetwarzania jego danych osobowych przez ADMINISTRATORA.

Polityka dotycząca wykorzystania cookies

Niniejsza Polityka określa zasady tworzenia, przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies w celu zrealizowania drogą elektroniczną usług żądanych przez Użytkownika.

I. Postanowienia ogólne

  1. Administrator w celu świadczenia usług drogą elektroniczną tworzy i przechowuje tymczasowe pliki i uzyskuje dostęp do wybranych informacji w urządzeniach Użytkownika.
  2. Cookies - oznacza dane binarne, najczęściej niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach Użytkownika, które są wykorzystywane w językach programowania do sprawniejszej komunikacji serwisu internetowego i użytkownika.
  3. Pliki Cookies tworzone na urządzeniach użytkownika mogą pochodzić zarówno z systemu Administratora (t.zw. Cookies własne) jak i też z zewnętrznych programów nadzorujących komunikację w internecie (t.zw. Cookies zewnętrzne np. pochodzące z serwisów Google i innych).
  4. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie z Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.

II. Cele stosowania cookies

  1. Ciasteczka i podobne technologie używane są w witrynach internetowych w celu zapewnienia poprawnej transmisji danych pomiędzy połączonymi komputerami. Mają one bardzo szerokie zastosowanie , pomagają dostosować zawartość strony ustawień w komputerze odbiorcy, zapamiętują preferowany wygląd strony, np. ustawiony rozmiar czcionki, zapewniają wykonanie przez użytkownika kilku etapowych czynności (np. dodania artykułu, dokonania zakupu w sklepie internetowym). Ciasteczka mogą też być wykorzystywane do dopasowania wyświetlanych reklam do zainteresowań odwiedzających witryny. Można powiedzieć, że technologia „ciasteczek” jest niezbędna do prawidłowego wyświetlania stron interaktywnych.
  2. Oprócz ciasteczek wysyłanych ze strony z która się łączymy, pliki cookies mogą być wysyłane także z serwerów stron, do których się odwołują, np. Google, YouTube czy serwisy społecznościowe jak Facebook, Twitter i inne.
  3. Najogólniej możemy podzielić Cookies na dwa typy plików:
    • cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika;
    • cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
  4. W normalnej sytuacji stosowane Cookies są bezpieczne dla użytkownika. Przy prawidłowym ich stosowaniu nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu (jest ograniczony) oraz przypisaną wartość (klucz).
  5. Pliki cookies nie gromadzą żadnych danych osobowych, w tym nazwisk i adresów e-mail.
  6. Każdy użytkownik może zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w używanej przez siebie przeglądarce, w tym zupełnie wyłączyć możliwość ich zapisywania. Jeśli użytkownik nie wyłącza możliwości zapisywania ciasteczek pochodzących z różnych witryn, oznacza to w praktyce, ze wyraża zgodę na ich zapisywanie i przechowywanie w komputerze.
  7. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
  8. Sposoby opisujące wyłączenie lub zmianę ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek internetowych:
    1. Google Chrome - domyślne ustawienia przeglądarki Google Chrome zezwalają na przechowywanie cookies. Aby zmienić ustawienia należy:
      • kliknąć w menu "Ustawienia Google Chrome" i wybrać opcję "Ustawienia";
      • kliknąć w "Pokaż ustawienia zaawansowane" na dole strony;
      • wybrać opcję "Ustawienia treści" w opcjach "Prywatność";
      • wybrać żądane ustawienia;
      • aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Zarządzaj wyjątkami" i wybrać własne ustawienia dla witryn;
      • aby zatwierdzić zmiany należy kliknąć w przycisk "Gotowe".
    2. Microsoft Internet Explorer - Domyślne ustawienia przeglądarki Microsoft Internet Explorer zezwalają na przechowywanie plików cookies, ale blokują pliki, które mogą pochodzić z serwisów niestosujących polityki prywatności. Aby zmienić ustawienia należy:
      • kliknąć w menu "Narzędzia" i wybrać "Opcje Internetowe";
      • wybrać zakładkę "Prywatność";
      • za pomocą suwaka określić żądany poziom ustawień (najwyższy blokuje cookies całkowicie, najniższy zezwala na przechowywanie wszystkich cookies).
    3. Mozilla Firefox - domyślne ustawienia przeglądarki Mozilla Firefox zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:
      • kliknąć w menu "Narzędzia" (w innych wersjach: kliknąć przycisk "Firefox") i wybrać "Opcje";
      • następnie wybrać zakładkę "Prywatność" i zaznaczyć żądane ustawienia;
      • aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Wyjątki" i wybrać własne ustawienia dla witryn;
      • zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku "OK".
    4. Opera - domyślne ustawienia przeglądarki Opera zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:
      • kliknąć w "Preferencje", wybrać opcję "Zaawansowane", a następnie "Ciasteczka";
      • zaznaczyć żądane ustawienia;
      • aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy wejść na wybraną stronę internetową, kliknąć na niej prawym przyciskiem myszy, wybrać polecenie "Preferencje dla witryn" i przejść do karty "Ciasteczka" a następnie wprowadzić pożądane ustawienia;
      • zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku "OK".
    5. Safari - domyślne ustawienia przeglądarki Safari zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:
      • w menu "Safari" wybrać opcję "Preferencje";
      • kliknąć ikonę "Prywatność";
      • zaznaczyć żądane ustawienia;
      • aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Szczegóły" i wybrać własne ustawienia dla witryn.
  9. Jeżeli Użytkownik zdecyduje się na odrzucenie wszystkich ciasteczek, będzie nadal możliwe korzystanie z treści i usług udostępnianych w naszych witrynach, jednak Użytkownik za każdym razem korzystając z naszych witryn będzie musiał od nowa wprowadzać wszystkie informacje niezbdędne do realizacji usługi.
  10. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
kurs busa